piątek, 16 października 2015

Black Rock Shooter- Hit czy Kit?

Na początek od razu powiem dla mnie HIT!

Chciałam z wami poruszyć temat tego anime, ponieważ ostatnio przeglądając moje stare otaku zauważyłam recenzje (negatywną) tego anime, która wywołała we mnie prawdziwy szał...  Każdy ma inne zdanie wiec i ja wyrażę swoje bo opening nie jest jedyna dobra rzeczą w tym anime, a co do openingu to wykonała go Miku Hatsune, więc nie jest kitem.

Życie uczennicy gimnazjum do najłatwiejszych nie należy, o czym

doskonale wie Mato Kuroi, próbująca znaleźć przyjaciółkę pośród swoich

rówieśniczek. Jej uwagę zwraca nieśmiała czarnowłosa dziewczyna, Yomi

Takanashi, a wszystko przez książkę z obrazkami, która połączy ich los

i już na zawsze odmieni życie obu dziewczyn. Sanity not included.( opis z tanuki)  Anime jest bardzo smutne, z początku spodziewałam się czegoś typu k-on!, ale nic z tych rzeczy...

To jak Mato walczyła z swoja najlepsza przyjaciółką zmusiło mnie do płaczu ( nie wiem dlaczego, ale żadna ludzka sytuacja nie wywołuje u mnie  płaczu tylko anime).

Kreska jest bardzo ładna, a animacja wręcz wspaniała! Zawsze zastanawiam się jak można wymyślić coś tak oryginalnego jak np. Death Note, to anime tez nie jest podobne do reszty, tylko inne...

Ocena :9.5/10 - z powodu krótkości.

Informacje ogólne:

odcinki:  8x24min

rok wydania:  2012

gatunki:  przygodowe, dramat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz