piątek, 16 października 2015

Chocolate Dream - czy aby na pewno ?

 Czy jest ktoś, kto nie lubi czekolady? Jej smaku, zapachu? Chyba nie ma takiej osoby ; ) Dlatego też kiedy zobaczyłam w ofercie Oriflame krem do rąk o zapachu czekoladowym, do tego w promocji to byłam zachwycona! Po otwarciu przesyłki pierwsze co zrobiłam to aplikowałam go na dłonie i.. tu była niespodzianka. Zapraszam na recenzję.

DZIAŁANIE - czyli co obiecuje producent.

Szybko wchłaniający się krem do rąk o słodkim zapachu czekolady zapewni Twoim dłoniom odpowiedni poziom nawilżenia, a także odżywi i wygładzi skórę. Ciesz się rozkosznym zapachem i długotrwałym uczuciem komfortu.

DOZOWNIK

JAK STOSOWAĆ?

Nakładamy niewielką ilość kremu na dłonie, po czym wsmarowujemy i czekamy do wyschnięcia.

SKŁAD

Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Dimethicone Glyceryl, 

Stearate Se, Stearyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Ethylhexyl, Stearate Cetearyl, Ethylhexanoate, 

Methylparaben, Imidazolidnyl, Urea Sodium Hydroxide, Jspropyl Myristate, Ci 47005, Ci 14700.

KONSYSTENCJA

Moje zdanie: Straszny śmierdziuch! Po prostu przebił wszystkie moje dotychczasowe kosmetyki. Nigdy w życiu nie miałam na sobie czegoś tak okropnego, co nie chciało się nawet zmyć z moich dłoni! Zapach jest po prostu okropny. Fakt, to kwestia gustu ale spośród pytanych przeze mnie osób (16) tylko jednej się nawet spodobał. Jest to aromat prawdziwego kakaa, mocno gorzkiej czekolady.. po prostu duszący, mdlący, gorzko-słodki. Jeśli chodzi o nawilżenie to nie mam zastrzeżeń, bo robi to doskonale. Do tego szybko się wchłania, więc nie musimy długo czekać. Nie pozostawia tłustego filmu, ale za to ofiaruje nam swój zapach na ponad pół dnia. Bardzo dobrze się rozsmarowuje, ma lekką, lecz nie płynną konsystencję.

Cena: ok.14zł /75ml/ (Oriflame)

Lubicie czekoladowe kosmetyki?

A może znacie ten krem?

Pozdrawiam ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz