piątek, 16 października 2015

CHRISTIAN DIOR krem koloryzujący Hydra Life Pro-Youth Skin Tint SPF20

Co pisze producent:

Krem koloryzujący chroniący młodość cery z filtrem SPF 20. To produkt stworzony przy współpracy artystów makijażu i specjalistów od koloru produkt. Jego stosowanie to czysta przyjemność. Zawiera on bardzo drobne pigmenty i odbijające światło perłowe mikrocząsteczki. Jednocześnie nawilża skórę i chroni ją przed promieniowaniem UV. Dostępny jest w trzech promiennych odcieniach: naturalnym, złocistym i opalonym.

Co myślę i odczuwam Ja: 

A więc tak.. wybrałam się do drogerii Marionaud (czy jakoś tak) w poszukiwaniu idealnego kremu BB dostałam polecenie od szwagierki na Estee Laudera, jednak postanowiłam się poradzić jeszcze Pani ekspedientki ;) Doradziła mi właśnie Diora, dostałam próbkę i postanowiłam działać ;) Krem nałożyłam na twarz po porannej toalecie (żel do twarzy+tonik) kremik ma dość wodnistą konsystencje ale poradziłam sobie, podczas wsmarowywania czułam jak miło wtapia mi się w twarz, efekt jaki uzyskałam był zniewalający! Twarz rozpromieniona i delikatnie opalona, nie przesadnie co prawda miałam mały efekt latarenki na twarzy ale delikatnie zmatowiłam się kamieniem i było super. Krem utrzymał się na twarzy cały dzień, nie czułam ciężkości jak przy podkładzie. Oczywiście po zakończeniu próbki, zakupiłam pełnowartościowy produkt i używam go codziennie nie potrzebuje już ani korektora, ani podkładu, jedynie krem + puder w kamieniu dla zmatowienia strategicznej strefy T ;) Super nawilża, całkiem nieźle kryje (biorąc pod uwagę że to krem), maskuje rozszerzone pory, posiada zabezpieczający filtr więc same plusy. Zapach jest prawie niewyczuwalny co mi odpowiada bo nie gryzie się z perfumami ;) Jest moim ideałem na lato kiedy podkład spływa w promieniach słońca ;) Pomimo dość wysokiej ceny polecam ! Jest warty ;) i przede wszystkim jest bardzo wydajny ;) Krem można kupić w dwóch odcieniach, Ja jestem posiadaczką delikatnie ciemniejszej karnacji więc używam nr 2 ;) Można kupić również odcień nr 1 który jest nieco jaśniejszy ;)

PLUSY:

-wydajność;-proste opakowanie;-skuteczny;-super nawilża i wygładza;-delikatny i naturalny kolor;

MINUSY:-delikatny efekt świecenia bez użycia pudru transparentnego;-cena;

CENA:183 zł / 50 ml

W skali od 1 do 10 ode mnie dostaje: 9 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz